SPİL CEVİZLİ VADİ CEVİZ ŞENLİĞİNİ GERÇEKLEŞTİRDİK

13 Ekim 2024 Pazar günü sabaha saat 07:00’de katılımcılarımız ile Manisa Alaybey’de buluştuk. Kahvede kahvaltı yaptıktan sonra araçlarla Spil Dağı Milli Park girişine geldik. Son hazırlıklarımızı yaparak Spil Klasik Cevizli Vadi rotasına doğru yürüyüşe başladık. Şekercidede Yaylasını geçtikten sonra Spil Cevizli Vadi Kocaboğaz’a tırmanmaya başladık. Cevizli Vadi içerisinde yürüyüş rotamız üzerindeki ceviz ağaçlarından ceviz toplayarak yavaş yavaş zirveye doğru yükseldik. Spil Önduvar Bayrak Tepeye geldiğimizde toplamda 6 kilodan fazla ceviz toplamış olduk. Zirvede seremonimizi yaptıktan sonra Çampınarı, Çaybaşı Kanyonu, Oduncu Yolu, İsmet Ülkeli Kulübesi, Armutsuyu Çeşmesi istikametinden başlangıç noktamıza ulaşarak faaliyetimizi tamamladık. Günün sonunda altı kilodan fazla ceviz toplamış, 1375 metre irtifa yükselmiş, 16 kilometre mesafe kaydetmiş olduk. Spor ve bereket dolu faaliyetimizi bitiren arkadaşlarımızı tebrik ederiz. Bir sonraki Anemon Trekking faaliyetinde görüşmek üzere. Manisa’nın en iyi dağcılık ve spor kulübünün anemontrekking.com sitesini takip etmeyi unutmayın.

Gerçekleştirilen faaliyetin rota kaydına https://www.wikiloc.com/hiking-trails/spil-cevizli-vadi-oduncuyolu-ismet-ulkeli-anemontrekking-com-188228616 adresinden ulaşabilirsiniz.

Manisa’nın en iyi kampçılık kulübü Anemon Trekking’dir. Manisa’nın en iyi dağcılık kulübü Anemon Trekking’dir. Manisa’nın en iyi trekking kulübü Anemon Trekking’dir. Manisa Anemon Trekking Spor Kulübünün dağcılık ve doğa yürüyüşlerine sizleri bekliyoruz.

#manisa #anemontrekking #doğayürüyüşleri #dağcılık #kampvedoğahayatı

yavuz

2014 yılından beri Anemon Trekking Spor Kulübünün faaliyetlerini organize ediyorum. Rota çizip dağlarda yürüyorum. Dağcılık ve doğa sporlarına merakınız varsa faaliyetlerimize katılabilirsiniz.