SALİHLİ AYRICA DAĞI FAALİYETİ TAMAMLANDI

22 Eylül 2024 Pazar günü planlı faaliyetlerimizden 1880 rakımlı Ayrıca Dağına tırmanmak için Manisa’dan yola çıktık. 1520 rakımlı rota başlangıç noktasına araçla ulaştıktan sonra planlanan rotadan faaliyete başladık. Bir saat 15 dakikalık tırmanış sonrası Ayrıca Dağının güney eteklerinden zirveye ulaştık. Seremoni sonrası dağın kuzeydoğu sırt hattından Gümüşçayı Vadisine indik. Tarihi Gümüşçayı köprüsü üzerinde öğle molası verdikten sonra Gümüşçayı Vadisi batı kanyonundan Çavdar Yaylasına ulaştık. Çavdar Yaylasından başlangıç noktamıza dönerek faaliyetimizi tamamladık. Toplamda 11 km mesafe kaydedip 700 metre irtifa yükseldik. Faaliyetimize katılan arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.

Gerçekleştirilen faaliyetin parkur kaydına https://www.wikiloc.com/hiking-trails/ayrica-dagi-cavdar-yaylasi-anemontrekking-com-185792905 adresinden ulaşabilirsiniz. Faaliyetlerimize katılmak ve bilgi almak için Manisa’nın en iyi dağcılık kulübü olan Manisa Anemon Trekking Kulübüne üye olmak için 0 850 303 91 11 nolu telefondan bize ulaşabilir. Whatsapp üzerinden mesaj atabilirsiniz.

#manisa #anemontrekking #dağcılık #doğasporları #trekking #wikiloc

yavuz

2014 yılından beri Anemon Trekking Spor Kulübünün faaliyetlerini organize ediyorum. Rota çizip dağlarda yürüyorum. Dağcılık ve doğa sporlarına merakınız varsa faaliyetlerimize katılabilirsiniz.