ARŞİVLER

Aylık arşiv 27 Kasım 2023

AKHİSAR DOĞANKAYA ŞELALESİNİ GÖRDÜK

DOĞANKAYA ŞELALESİNİ GÖRDÜK

26 Kasım 2023 Pazar günü sabah saat 07:00’de Manisa’dan yola çıktık. Akhisar’a geldik. Kahvaltı yaptık. Kahvaltı sonrası Akhisar’a 25 km uzaklıktaki DOĞANKAYA köyüne geçtik. Köyde son hazırlıklarımızı yapıp planlanan rotadan yürüyüşe başladık. 2 km sonra köyün yakınındaki DOĞANKAYA ŞELASİNE ulaştık. Fotoğraf çekimleri sonrası YAYLA TEPE’ye doğru yükselmeye başladık. Havanın iyice bozması, şiddetli fırtına ve yoğun yağış nedeniyle geri dönme kararı aldık. Toplam 3,5 km yürüyüş yaparak faaliyeti sonlandırdık. Faaliyet sonrası köyde AKHİSAR KÖFTE molası verdik. Mola sonrası son çaylarımızı içip dönüşe geçtik. Faaliyetimize katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederiz. Bir sonraki faaliyette görüşmek dileğiyle. Faaliyetlerimiz hakkında bilgi almak için anemontrekking.com adresimizi ziyaret edebilirsiniz.

Bu faaliyetin parku kaydına https://www.wikiloc.com/hiking-trails/dogankaya-selalesi-anemon-trekking-154191931 adresinden ulaşabilirsiniz.

#doğankaya #akhisar #manisa

ALAÇATI KOYLARI FAALİYETİMİZİ TAMAMLADIK

19 Kasım 2023 tarihinde planlı faaliyetlerimizden Alaçatı Koyları (Deliklikoy) faaliyeti için Manisa’dan saat 07:00’de yola çıktık. Alaçatı’ya geldikten sonra sabah kahvaltımızı yaptık. Sabah kahvaltısı sonrası başlangıç noktamız Zigana Resort Hotelin bulunduğu HASANPINAR KOYUNA geldik. Buradan başlayarak koyu işgal eden Zigana Resort’un TESİS ÇIKINTILARINI güçlükle geçerek yürüyüşümüze başladık. Siırasıyla Mehmet Koyu, Gedikli Koy, Deliklikoy, Oğuz koyu, , Kleopatra plajlarını içine alan altı kilometrelik sahil yürüyüşünü tamamladıktan sonra orman yollarından başlangıç noktamıza dönerek 11 kmlik faaliyetimizi tamamlayarak geride güzel anılar bıraktık.

Bu faaliyetin parku kaydına https://www.wikiloc.com/hiking-trails/alacati-koylari-anemon-trekking-153594634 adresinden ulaşabilirsiniz.

#alaçatı #çeşme #deliklikoy #izmir #klepotrakoyu #oğuzkoyu

KULA JEOPARK BİZİ BÜYÜLEDİ

12 Kasım 2023 tarihinde planlı faaliyetlerimizden Kula Divlit ve Peribacaları faaliyeti için Manisa’dan saat 07:00’de yola çıktık. Salihli’nin Sart köyünde sabah kahvaltısı yaptıktan sonra Kula Peribacalarına doğru yola devam ettik. Kula Peribacalarını gezdikten sonra Çakırca köyünde bulunan BAZALT KAYA Sütünlarını gezdik, daha sonra SODALI GÖL’ü ziyaret ettik. Sodalı Gölden sonra Kula Jeopark içindeki DİVLİT TEPEYE 250 metre tırmanış yaptık BAYRAK açtık. Öğle yemeği sonrası Kula çıkışındaki Sandal köyüne geçerek köyün 3 km ilerisindeki SANDAL TEPE’ye ikiyüz metre tırmanış yaptıktan sonra günü tamamlayarak dönüşe geçtik. Bu güzel faaliyete katılan arkadaşlarımızı yürekten tebrik ederiz.

#kula #kulajeopark #sandaldivliti #divlittepe #sodalısu

SPORCUMUZ ÖNDER ERGÜL ÖDÜL ALDI

Türkiye Dağcılık Federasyonu Antalya İl Temsilcisi Kemal GÜNEŞ Manisa’ya geldi. Manisa Kültür Sitesi altındaki Niobe Sanat ve Kültür Evinde yapılan törende sporcumuz Önder ERGÜL’e dağcılıktaki başarısı, doğa sevgisi nedeniyle bir plaket ve tarihi GÜMÜŞ para hediye edildi. Aynı törende efsane dağcı ve düşünür Ali Haydar AKSAKAL’ın ablası emektar öğretmen Bedriye AKSAKAL’a Türk Eğitim camiasına verdiği emekleri nedeniyle plaket ve çeyrek altın hediye edildi. Kendilerini tebrik ediyor, yaşamlarında mutluluk diliyoruz.