AKHİSAR DOĞANKAYA ŞELALESİNİ GÖRDÜK

DOĞANKAYA ŞELALESİNİ GÖRDÜK

26 Kasım 2023 Pazar günü sabah saat 07:00’de Manisa’dan yola çıktık. Akhisar’a geldik. Kahvaltı yaptık. Kahvaltı sonrası Akhisar’a 25 km uzaklıktaki DOĞANKAYA köyüne geçtik. Köyde son hazırlıklarımızı yapıp planlanan rotadan yürüyüşe başladık. 2 km sonra köyün yakınındaki DOĞANKAYA ŞELASİNE ulaştık. Fotoğraf çekimleri sonrası YAYLA TEPE’ye doğru yükselmeye başladık. Havanın iyice bozması, şiddetli fırtına ve yoğun yağış nedeniyle geri dönme kararı aldık. Toplam 3,5 km yürüyüş yaparak faaliyeti sonlandırdık. Faaliyet sonrası köyde AKHİSAR KÖFTE molası verdik. Mola sonrası son çaylarımızı içip dönüşe geçtik. Faaliyetimize katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederiz. Bir sonraki faaliyette görüşmek dileğiyle. Faaliyetlerimiz hakkında bilgi almak için anemontrekking.com adresimizi ziyaret edebilirsiniz.

Bu faaliyetin parku kaydına https://www.wikiloc.com/hiking-trails/dogankaya-selalesi-anemon-trekking-154191931 adresinden ulaşabilirsiniz.

#doğankaya #akhisar #manisa

yavuz

2014 yılından beri Anemon Trekking Spor Kulübünün faaliyetlerini organize ediyorum. Rota çizip dağlarda yürüyorum. Dağcılık ve doğa sporlarına merakınız varsa faaliyetlerimize katılabilirsiniz.