GÖRDES ŞAHİNKAYASINA TIRMANDIK

6 Ekim 2024 Pazar günü planlı faaliyetlerimizden Şahinkayası’na çıkmak için saat 07:00’de Manisa’dan yola çıktık. Saruhanlı’dan iki katılımcımızı da alarak Akhisar’a ulaştık. Akhisar’da kahvaltı yaptıktan sonra Gördes’in Gökçeler köyüne üç kilometre mesafedeki Şahinkayası eteklerindeki başlangıç noktamıza araçlarla geldik. Son hazırlıklarımızı yaptıktan sonra yürüyüşümüze başladık. Şahinkayası’nın batı sırtından zirvezine çıktıktan sonra Güneyindeki Kaleye sırttan geçtik. Kalenin güneydoğu vadisinden inerek toplam 755 metre irtifa yükseldiğimiz on kilometre mesafe kaydettiğimiz faaliyetimizi tamamladık. Faaliyete katılan arkadaşlara performansları nedeniyle teşekkür ederiz.

Manisa’nın en iyi dağcılık kulübü Anemon Trekking Spor Kulübüne üye olmak ve dağcılığın ruhunu öğrenmek için anemontrekking.com sitemizi inceleyebilirsiniz.

Gerçekleştirilen faaliyetin parkur kaydına https://www.wikiloc.com/hiking-trails/gordes-sahinkayasi-anemontrekking-com-187440018 adresinden erişebilirsiniz. Manisa’nın en iyi dağcılık ve trekking kulübü hakkında bilgi almak, yeni faaliyetlerini öğrenmek için +90 850 303 91 11 (Whatsapp) nolu telefona mesaj atabilirsiniz. Instagram’da bizi takip etmek için @anemontreking hesabına üye olabilirsiniz.

yavuz

2014 yılından beri Anemon Trekking Spor Kulübünün faaliyetlerini organize ediyorum. Rota çizip dağlarda yürüyorum. Dağcılık ve doğa sporlarına merakınız varsa faaliyetlerimize katılabilirsiniz.