YUNT DAĞI GÖLLERİ FAALİYETİMİZİ TAMAMLADIK

14 Ocak 2024 Pazar günü sabah saat 08:00’de Manisa’dan yola çıkarak Osmancalı köyüne geldik. Osmancalı köyü Galatasaray kahvesinde kahvaltımızı yaptıktan sonra planlanan rotadan yürüyüşümüze başladık. Osmancalı köyü kuzeyindeki doğal gölleri gezerek Siyekli Barajına ulaştık. Siyekli Barajının etrafından dolaşarak İlyaslar Barajına ulaştık. İlyaslar Barajı kıyısında öğle molası verdikten sonra barajın doğusundaki tepeleri aşarak başlangıç noktamıza ulaştık ve faaliyetimizi tamamladık. Toplam 10 km yürüyüş yapan arkadaşlarımızı kutlarız. Sizlerde sıradışı yeni parkurları görmek isterseniz kulübümüze üye olarak faaliyetlerimize katılabilirsiniz.

Bu faaliyetin rota kaydına https://www.wikiloc.com/hiking-trails/yunt-dagi-golleri-anemon-trekking-158168692 adresinden ulaşabilirsiniz.

yavuz

2014 yılından beri Anemon Trekking Spor Kulübünün faaliyetlerini organize ediyorum. Rota çizip dağlarda yürüyorum. Dağcılık ve doğa sporlarına merakınız varsa faaliyetlerimize katılabilirsiniz.