ALİBEYLİ KÖYÜNDEN ÇAL DAĞI ZİRVESİNE

17 Aralık 2023 Pazar Manisa’dan Saruhanlı’nın Alibey köyüne doğru saat 08:00’de yola çıktık. Alibey köy kahvesinde kahvaltı yaptıktan sonra planlanan rotadan yürüyüşe başladık. Bedeller köyü üstündeki hakim tepenin üstünden 900 rakımlı zirveye oldukça sisli havada ulaştık. Burada seremoni yaptıktan sonra farklı bir rotadan orman yollarından Alibey köyüne döndük. Toplam 800 metre irtifa yükselip 17 km mesafe kaydettik. Köy kahvesinde çaylarımızı içip faaliyeti spnlandırdık. 24 Aralık 2023 Pazar günü yılın son faaliyeti için Alaşehir Bozdağ Gözcübaba’ya tırmanacağız. Faaliyetimize katılmak isteyenler anemontrekking.com sitemize göz atabilir veya 0 850 303 91 11 Nolu Whatsap Hattına mesaj atarak ismini yazdırabilir. Faaliyete katılan herkese teşekkür ederiz.

Gerçekleştirilen faaliyetin parkur kaydına https://www.wikiloc.com/hiking-trails/alibeyli-cal-dagi-anemon-trekking-155983431 adresinden ulaşabilirsiniz.

yavuz

2014 yılından beri Anemon Trekking Spor Kulübünün faaliyetlerini organize ediyorum. Rota çizip dağlarda yürüyorum. Dağcılık ve doğa sporlarına merakınız varsa faaliyetlerimize katılabilirsiniz.