ÇAMURHAMAMLARI YÜRÜYÜŞÜNÜ GERÇEKLEŞTİRDİK

3 Aralık 2023 Pazar sabah saat 08:00’de planlı Anemon Trekking faaliyetlerinden Salihli Çamurhamamları köyü doğa yürüyüşü için yola çıktık. Sabah kahvaltımızı Sart köyü kahvelerinde yaptık. Kahvaltı sonrası Çamurhamamları köyüne geçtik. Köyde son hazırlıklarımızı yaptıktan sonra planlı rotamızdan yürüyüşe başladık. 275 rakımdan 1020 rakımlı tepeye yükseldik. Tepede seremoni yaptıktan sonra farklı bir rotadan köye inerek faaliyetimizi sonlandırdık. Toplam 13 km yürüyüp 800 metre irtifa yükseldik. anemontrekking.com faalyietimize katılan herkese çok teşekkür ederiz. Önümüzdeki hafta sonu Foça Çilek parkurundayız. Katılmak isteyenler 0 850 303 91 11 (Whatsapp) Nolu telefondan bizimle irtibata geçebilir.

#salihli #çamurhamamları #doğayürüyüşü

Bu faaliyetin parkur kaydına https://www.wikiloc.com/hiking-trails/camurhamami-anemon-trekking-154812530 adresinden ulaşabilirsiniz.

yavuz

2014 yılından beri Anemon Trekking Spor Kulübünün faaliyetlerini organize ediyorum. Rota çizip dağlarda yürüyorum. Dağcılık ve doğa sporlarına merakınız varsa faaliyetlerimize katılabilirsiniz.