BAYRAĞIMIZI BAL KAYASINA ASTIK, SPİL DAĞINA YENİ BİR TEKNİK TIRMANIŞ PARKURU KAZANDIRDIK

7 Kasım 2021 sabah saat 08:0’de İzmir’den faaliyetimize katılan 5 kişi ve Manisa’dan 5 kişi toplam 10 kişilik ekibimiz ile Manisa Şehir Hastanesi önünden başalayarak Kırtık Mezarlığı arkasındaki Kırtık Tepesine doğru tırmanmaya başladık. Daha sonra doğuya doğru Çukurçeşme kayalıklarından KOMANDO ÇEŞMESİNE yükseldik. Rakım 520’de bulunan çeşmede kahvaltı molası verdikten sonra Bal Kayasına doğru Kaya diplerinden yan geçiş yaparak dikkatli bir şekilde yükselmeye başladık. Saat 11:50’de 818 rakımlı BAL KAYASI KULESİNE tırmanmayı başardık. Burada seremoni yapıp, öğle yemeklerimizi yedikten sonra Çöplük Vadisi üstündeki DOMUZ Deresinden inişe geçerek saat 16:40’ta faaliyeti sonladırdık ve evlerimize dönüşe geçtik. Spil Dağına ve Bal Kayasına yeni bir teknik tırmanış rotası kazandıran katılımcı tüm arkadaşlara ve rehberliğimizi yapan Ihsan Ermin ve Can ERMİN kardeşlerimize çok çok teşekkür ederiz.

Bu faaliyetin albüm hikayesine bu linkten ulaşabilirsiniz. Faaliyetin parkur kaydına bu linkten ulaşabilirsiniz.

yavuz

2014 yılından beri Anemon Trekking Spor Kulübünün faaliyetlerini organize ediyorum. Rota çizip dağlarda yürüyorum. Dağcılık ve doğa sporlarına merakınız varsa faaliyetlerimize katılabilirsiniz.