BUGÜN TÜRKMEN ŞELALESİNDE DÖKTAŞ GRUP’U DOĞA İLE BULUŞTURDUK

Manisa Organize Sanayii Bölgesinde hizmet veren DÖKTAŞ GRUP personelini DOĞA ile buluşturduk. 6 Kasım 2021 saat 09:00’da Manisa’dan yola çıkarak OBASYA’da kahvaltı yaptıktan sonra OBASYA evlerini ve kıl çadırları gezdik. Daha sonra araçlarımıza binerek Türkmen köyüne ulaştık. Türkmen köyünden Şelaleler bölgesine 3 km yürüyüş yaptıktan sonra ilk önce küçük şelalede, daha sonra büyük şelalede fotoğraflar çekildik. Şelalelerde yarım saat mola verdikten sonra planlanan rotadan şelalelerin üstündeki dere yatağına patikalardan çıktık. Burada da 15 dakika mola verdikten sonra farklı bir rotadan Türkmen köyüne doğru ilerledik. Araçlarımıza binerek tekrar OBASYA’ya gelerek burada bizler için hazırlanmış olan öğle yemeklerimizi ve KEYİF çaylarımızı içerek doğada güzel bir gün geçirmenin MUTLULUĞU ile evlerimize geri döndük. Sizlerde DÖKTAŞ GRUP gibi çalışanlarınızı mutlu etmek istiyorsanız 0 850 303 91 11 nolu WHATSAP hattından bize ulaşabilir veya http://anemontrekking.com sayfamızdan faaliyetlerimizi inceleyebilirsiniz. ANEMON TREKKİNG ile kalın, MUTLU KALIN 🙂

yavuz

2014 yılından beri Anemon Trekking Spor Kulübünün faaliyetlerini organize ediyorum. Rota çizip dağlarda yürüyorum. Dağcılık ve doğa sporlarına merakınız varsa faaliyetlerimize katılabilirsiniz.