Sandras Dağı Kuzey Transı

SANDRAS DAĞI KUZEY TRANSI

11 Temmuz 2021 saat 05:00’de yürüyüşe hazır şekilde Gökçeova Gölünden planlanan rotadan yürüyüşe başladık. Saat 08:00’de Sandras Dağının en yüksek noktası 2300 rakımlı Çiçekbaba Tepesine ulaştık. Burada kahvaltı molası verdikten sonra Sandras Dağı platosunun ortasından geçerek Kartal Gölü Doğa koruma havzasına indik. Daha sonra Sandras Dağı Kuzey eteklerinden dolaşarak Topuklu Yaylası üstündeki tepelere geldik. Buradan güneye doğru dönerek Saat 17:00’de başlangıç noktamız Gökçeova gölüne ulaştık. Toplamda 750 metre irtifa ve 19 km mesafe kaydederek bölgey yeni bir rota kazandırdık. Bu faaliyete katılan arkadaşlarımızı tebrik ederiz.

Gerçekleştirilen bu faaliyetin rotasına https://www.wikiloc.com/hiking-trails/sandras-kuzey-transi-anemon-trekking-78028914 adresinden ulaşabilirsiniz.

yavuz

2014 yılından beri Anemon Trekking Spor Kulübünün faaliyetlerini organize ediyorum. Rota çizip dağlarda yürüyorum. Dağcılık ve doğa sporlarına merakınız varsa faaliyetlerimize katılabilirsiniz.