TÜRKMENKÖY’DEN TÜRKMEN ŞELALESİNE

15 Ekim 2023 Pazar günü Manisa ve Akhisar’dan gelen katılımcılar ile Türkmenköy Şelalesi faaliyeti için Yunt Dağı Büyüksümbüller köyünde buluştuk. Burada kahvaltı yaptıktan sonra yol üstündeki Obasya Kültür Merkezini gezdik. Gezi sonrası Türkmen köyüne doğru yola çıktık. Türkmenköy’de son hazırlıklarımızı yaptıktan sonra köyün doğusunda ormana girdik. Orman yollarından Turgut köyünün kuzey eteklerine doğru yükseldik. Vadi içinden batıya doğru giderek Türkmenköy Şelalesinin üst düzlüğüne ulaştık. Türkmen Şelalesinin döküldüğü üst dere yatağında öğle molası verdik. Öğle molası sonrası Büyük Şelale altına indik. Büyük Şelale altında 10 dakika mola verdikten sonra Küçük Şelale altına indik. Burada da 10 dakika mola verdikten sonra Türkmen köyüne Şelale klasik orman yolundan dönüşe geçtik. Türkmen köyüne geldikten sonra 15 km mesafe kaydedip 450 metre irtifa yükseldiğimiz faaliyeti sonlandırdık. Doğa içinde spor ve sağlık dolu bir günü geride bırakarak dönüşe geçtik. Faaliyeti başarıyla tamamlayan herkesi tebrik ederiz.

Bu faaliyet ile ilgili daha fazla fotoğraf için https://www.facebook.com/media/set/?vanity=onder.ergul.5&set=a.2950427611758651

#türkmenşelalesi #türkmenköy #manisa #anemontrekking

yavuz

2014 yılından beri Anemon Trekking Spor Kulübünün faaliyetlerini organize ediyorum. Rota çizip dağlarda yürüyorum. Dağcılık ve doğa sporlarına merakınız varsa faaliyetlerimize katılabilirsiniz.