2021 YILININ İLK RESMİ FAALİYETİNİ SPİL AYVACIK KÖYÜNDE GERÇEKLEŞTİRDİK.

23 Ocak 2021 günü saat 07:50’de 2021 vizeli dağcılık lisansı bulunan ve daha önceden seyahat izin belgesini almış katılımcılarımız ile birlikte Manisa’dan Spil Ayvacık Köyüne doğru yola çıktık. Saat 9:45’de Ayvacık köyünden planlı ve onaylı 14 kmlik Ayvacık-Paşaini-Karadal Yaylası-Atalanı faaliyetimize başladık. Patikalardan Paşaini Mağarasına ulaştıktan sonra mağarayı gezdik. Daha sonra Karadal Yaylasına doğru planlı rotadan yükselmeye devam ettik. Saat 11:20’de Karadal Yaylasına ulaştıktan sonra çeşmeden sularımızı tazeleyerek ÜST KARADAL YAYLASINA doğru yükselmeye devam ettik. Üst Karadal Yaylasından planlı rotadan Spil Yangın Kulesinin kuzeybatı sırtına tırmanmayı başardık. Trafonun ordan Atalanı yoluna çıktıktan sonra Atalanına doğru inişe geçtik. Öğle molamıızı AÇ ÖLDÜREN Çeşmesi Mevkiinden verdikten sonra saat 16:00’da faaliyetimizi sonlandırarak MANİSA’ya döndük.

Yavuz Alniak

Anemon Trekking Spor Kulübü Başkanı

yavuz

2014 yılından beri Anemon Trekking Spor Kulübünün faaliyetlerini organize ediyorum. Rota çizip dağlarda yürüyorum. Dağcılık ve doğa sporlarına merakınız varsa faaliyetlerimize katılabilirsiniz.