ARŞİVLER

LİKYA YOLU FETHİYE ETAPLARI

LİKYA YOLU KAŞ-ÜÇAĞIZ ETAPLARI

LİKYA YOLU ANTALYA ETAPLARI

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK BAYRAMINI KUTLAMAK İÇİN MANİSA ŞEHİR MERKEZİNDEN SPİL ÖNDUVARA 1500 METRE TIRMANDIK

23 Nisan 2023 Pazar günü sabah saat 07:00’de Manisa Cumhuriyet Meydanından başlayarak Spil Önduvar Klasik Rotadan bayrak tepeye tırmanarak bayramın 103. yıldönümünü kutladık. Zirvede yemek molası verdikten sonra Geyikpınarı, Çaybaşı Kanyonu, Oduncuyolu, Manisa Kalesi rotasından Karaköy’e inerek faaliyetimizi sonlandırdık. 11 saat süren faaliyet boyunca toplam 1480 metre irtifa yükseldik. 20 km mesafe kaydettik. Bu zorlu faaliyeti tamamlayan arkadaşlarımızı kutluyoruz.

Gerçekleştirilen etkinliğin parkur kaydına https://www.wikiloc.com/hiking-trails/manisa-spil-onduvar-manisa-anemon-trekking-132574490 adresinden ulaşabilirsiniz. Faaliyetin albüm hikayesine https://www.facebook.com/media/set?vanity=yavuzALNIAK&set=a.10160070874419652 adresinden ulaşabilirsiniz.

MAVİGÖLDEN KUZUGÖBEĞİ TEPESİNE TIRMANDIK

16 Nisan 2023 Pazar günü sabah saat 09:00’da Manisa Spil Dağı Mavigöl mevkiinden başlayarak yürüyüşümüze başladık. Mavigöl Vadisinden aşağıya doğru 200 metre irtifa kaydedip sallandıktan sonra 1100 rakımlı Kuzugöbeği Tepesine tırmanarak Kuzugöbeği toplayarak 1250 rakımdaki At Gölüne çıktık. At Gölü kıyısından geçerek orman içlerinden tekrar Mavigöl’e inerek faaliyetimizi sonlandırdık. Toplam 10 km mesafe kaydedip 600 metre irtifa yükseldiğimiz falaiyetimizin parkur kaydına https://www.wikiloc.com/…/mavigol-kuzugobegi-tepesi… adresinden ulaşarak kaldıysa Kuzugöbeği toplayabilirsiniz. Afiyet bal şeker olsun.

KUZUGÖBEĞİ KEŞİF DOĞA YÜRÜYÜŞÜNÜ GERÇEKLEŞTİRDİK

Bugün (9 Nisan 2023 Pazar) planlı faaliyetlerimizden Kuzugöbeği Keşif Doğa Yürüyüşü faaliyeti için Manisa’dan Büyüksümbüller köyüne doğru yola çıktık. Planlanan rotadan Beydere Barajına doğru dağ vadileri arasından yürüyerek ulaştık. Arazide Kuzugöbeği arayarak vakit geçirdik. Nasibimizde ne varsa toplayıp Mutlu mesut evimize döndük. Faaliyetimize katılan arkadaşlara teşekkür ederiz. Bir sonraki anemontrekking.com faaliyetinde görüşmek üzere

#kuzugöbeği #keşif #manisa #yuntdağları #beyderebarajı #büyüksümbüller

SPİL DAĞI KUZEY ETEKLERİNDE 20 KM KUZU TREKKİNG FAALİYETİ GERÇEKLEŞTİRDİK

8 Nisan 2023 Cumartesi günü sabah saat 07:30’de Karaköy Kırmızı köprüden başlayarak Haydar Deresi üzerinden Kuzugöbeği Şelalesine oradan Seyir Terasına, Seyir Terasından Oduncu Yoluna, Oduncu yolundan İsmet Ülkeli Kulübesine İsmet Ülkeli Kulübesinden Şekerci Dede Sırtlarından Manisa Alaybeye inerek toplamda 20 km mesafe kaydedip 2000 metreden fazla irtifa yükselip alçalarak BAKKAL’a girdiğimizde BİR KİLO SEKİZYÜZ GRAM Kuzugöbeği HASILATI elde ederek evlerimize dağıldık. Sizlerde bizimle böyle eğlenceli faaliyetlere katılmak isterseniz anemontrekking.com sitemizdeki whatsap/telegram guruplarına katılıp faaliyetlerimizden haberdar olabilirsiniz.

SÜTLÜCE VADİSİNDEN SEYİR TEPESİNE KUZUGÖBEĞİ MANTARI AVINDAYDIK

Kuzugöbeği Mantarı

Nisan ayını karşıladığımız şu günlerde 2 Nisan 2023 günü Manisa İki Lüleli Camii önünden başlayarak Haydar Deresinden Sütlüce Vadisine girerek güzel doğanın tadını ve Manisa şehir merkezinin manzarasını izleyerek kayaları tırmanmaya başladık. Sütlüce Vadisinin ihtişamlı doğası içinden yukarı tırmanırken bulduğumuz KUZUGÖBEĞİ MANTARLARINI toplayarak yükümüzü tuttuk. Seyir Tepesinden doyumsuz SPİL ÖNDUVAR manzarasını izledikten sonra Sultan Yaylasının yolunu tuttuk. Sultan Yaylasında çay molası verdikten sonra Karaköy’e inerek bu muhteşem faaliyetimizi sonlandırdık. Faaliyetlerimize katılmak için anemontrekking.com sitemizi takip edebilirsiniz.