YILIN SON GÜNÜ SPİL’İN ZİRVESİNDEN 2020’YE ELVEDA DEDİK

2020 yılının son günü, son faaliyetini başarı ile gerçekleştirdik. 2020’ye elveda ettik.31 Aralık 2020 sabah saat 06:30’da Manisa Kırmızı Köprüden katılımcılarımız ile 540 rakımlı Spil Dağı Karakaya Teraslarına araçlarımız ile yola çıktık. Saat 06:58’de tüm hazırlıklarımızı tamamladıktan sonra Karakaya teraslarından Armutsuyu Çeşmesine doğru yükselmeye başladık. 28 dakikada 700 rakımlı Armutsuyu Çeşmesine ulaştıktan sonra burada su ikmali yapıp 900 rakımdaki Spil Önduvar Klasik rotasına doğru patikalardan yükseldik. Spil Önduvar Patikasına girdikten sonra 1350 rakımdaki mağarada çay molası verdik. 1350 metreden sonra başlayan yağmur ve sis eşliğinde 1460 metredeki Spil Önduvar Zirvesine saat 10:45’de ulaştık. Zirvede seremoni yaptıktan sonra 20 dakika yemek ve çay molası verdik. Aşırı sis ve yağış nedeniyle uygun görüş olmadığı için 1430 rakımdaki Spil Önduvar Bayrak Tepeye inemedik. 1460 rakımlı Spil Önduvar Zirveden orman içinden dalgalı vadilerin içinden ilerleyerek Çampınar Gazinosuna indik. Çampınar Gazinosundan Kanyon Merdivencik Patikasına ilk defa girdiğimiz derin bir vadi yatağından ulaştık. Merdivencikten Kanyon Oduncuyolu patikasına takip ederek başlangıç noktamız Karakaya Teraslarına ulaşarak faaliyetimizi sonlandırdık. Yoğun yağış ve sis altında bu zorlu faaliyeti tamamlayan katılımcılarımız Önder ERGÜL ve Hilmi ŞAHBAZ’ı üstün gayretleri nedeniyle tebrik ederiz. Başarılarının devamını dileriz. Bu vesileyle 2021 yılının tüm doğaseverlere ve dağcılara mutluluk, huzur ve dileriz.

Yavuz ALNIAK

Anemon Trekking Spor Kulübü Başkanı

yavuz

2014 yılından beri Anemon Trekking Spor Kulübünün faaliyetlerini organize ediyorum. Rota çizip dağlarda yürüyorum. Dağcılık ve doğa sporlarına merakınız varsa faaliyetlerimize katılabilirsiniz.